Sedef2906 M_glsm ah bende de yalancı sancılar başladı hemen hemen her gece uykumdan uyandıracak derece bir kasılmam oluyor
Emos42 Sedef2906 canım doktorum hareketlerin azalması normal yeri çok daralmış artık dedi yüzünü bile göremedik ultrasonda hiç hareket etmezse sıkıntı dedi benim gündüz küçük küçük 15 20 hareketi oluyor ama gece daha hareketli dedim normal dedi
Sedef2906 Emos42 Emos42 anladım canım çok şükür 🙏 aman iyi olsunlar çok sağol içimi rahatlattın . Peki tam kaç haftalıksın ve kilosunu söyledi mi
mucizeolsunn Emos42 yok ben harekette azalma hissetmedim hiç ama benim bebiş başından beri çok hareketli bu aralar daha da çoğldı hatta ama çoğu kişi de büyüdüğü için hareketleri azaldı demiş normal olabilir yani
mucizeolsunn Sedef2906 evet son haftalarfa sıklaştırıyolar diye duymuştum bana genelde 2 hafta sonra gel der bi sıkıntı olmadığı sürece ama ben 3 haftada gidiyorum hastane biraz uzak ve eşim anca işlerini ayarladığı için