Hum19 32+3 salı günü 32. Yi haftaya yeni girmiştik kontrolümüz vardı 1700 gramdı. Benim kız daha sakinleşmedi acayip hareketli sakinleşecek mi ileride bilmiyorum 😅 ama hareketlerinden rahat oturup yatamiyorum yemek yerken bile durmuyor bazen. Nefes darlığı başladı oturup kalkmasi zor ama çok şükür mide yanmam yok
arcmom Yarın 33 hafta oluyoruz dün akşam çok ilginç ilk defa kalp atışı gibi karnımdan sesler hissettim güm güm diye aynısı sabaha karşıda oldu aynı durumu yaşayan var mı ? Tekme değil ondan eminim ama hareket mi desen onu da çözemedim 🤷♀️
Emos42 arcmom aynı bölgede 1 2 dk süren kalp atışı gibi birşeyse hıçkırıkmis o benim genelde sağ kasık tarafımda oluyor bazen günde 2 3 kez oluyor ilk bende anlamadım ama burada ki arkadaşlar hıçkırık olduğunu söyledi
busraarici Sedef2906 bende 32 . Haftaya yeni giriyorum aynı şeylere ek olarak kaburga kemiği batması ve bel ağrısı da var geçen hafta 1650 gramdı
Emos42 busraarici rahîm ağzı kısalığı var uzun zamandır birde açılmam varmış rahîm ağzıni tutan bir aparat takılmıştı şuan bebeği o tutuyor oda tutamaz hâle geldi mi doğuma alacak doktorum
mrvyld1z Sedef2906 yok yok hiç öyle düşünme 😊benimde şu son 2-3 hafta içinde belli oldu karnım ,bir elbise giydiğimde falan dikkat çekiyor artık 🙃 çabuk yoruluyorum , kahvaltı yapıyorum enerjim bitiyor , sizlerde de öyle mi ?
arcmom Emos42 bende anlayamadım dediğiniz gibi ama benim sanki göbeğim ortasında oldu ritmik olarak devam etti durdu sonra aynı kalp atışına benziyordu ama kuvvetliydi elimi koymadan bile hissettim 😌
Sedef2906 arcmom hıçkırması iyimiş aslında amniyon sıvısını yutuyormuş nefes alıp verme egzersizlerine başlamış bu yüzden hıçkırıyorlarmış Buda dış dünyaya hazır hale geliyor demek yani bol bol hıçkırsınlar da ciğerleri gelişsin bebişlerin 🥰🙏
Emos42 Sedef2906 evet dediğin çok doğru ben 30.haftada ciğer geliştirici yaptırdım ondan sonra hıçkırmaya başladı
Sedef2906 Emos42 rabbim hayırlısıyla sağ sağlim tam vakti zamanında kavuşturursun bizleri inşallah hepimize hayırlı Doğumlar
Ozelmelekannesi36 Sedef2906 30 haftalıkken kg 1750 boy 42 cm şimdi 33 haftalık olduk bilmiyorum ne durumda
M_glsm Sedef2906 bizde 32+3 olduk mide yanmam aksine hafiflesdi cok siddetliydi🥹 uykusuzluk gece rahat uyuyamiyorum bazen o kadar cok canimi yakiyoku uykumdan uyaniyorum🥺
Sedef2906 M_glsm ah bende de yalancı sancılar başladı hemen hemen her gece uykumdan uyandıracak derece bir kasılmam oluyor