Bu sorum bebişi için philips avent biberon tercih eden annişlere philips aventin biberonunu almayı düşünüyorum fakat plastik mi cam mı alayım bilemedim plastiğin koku yaptığını söyleyen var sütün yağının plastikten zor çıktığını söyleyen var camında kırılma ihtimali var çatlama ihtimali var çok kararsız kaldım siz hangisini tercih ettiniz acaba ve memnun musunuz?🐣🌸