sukranbzty1 canım seni üzmek istemem ama sağlıklı gebelik gibi görünmüyor. 1 doktor göremiyorsa diğerine git. Maalesef geciktiğim için ben 5 agustosta sol tüpümü kaybettim. 3. Doktor gördü. Benim de beta değerlerim 89 220 479 Gibi hep 2den fazla katlayarak gitti. Taki son 2 betam 2500 ve 3980 çıkana kadar. İlaçla düşemeyecek kadar büyümüştü. 1500 üzeri vajinal ultrasonda mutlaka görünmesi lazım. Sanırım vajinalde görünmemis sende de. Doktor hiç rahim duvarın kalınlaşmış vs dedi mi?