
Bana bu değerle dış gebelik dedi alttan bakmadan onu geçtim sonrasınds kesen bozuk dedi şuan 8 haftalıkmışız bugün gittik herşey güzel normal dedi kalp atışını da duydum yanii bence özele git ben özelde rahatladımm devlet korkuttu eski yorumlarımda da yazmıştım açıklamalı ve son adet tarihimin ilk günü 1 ağustos sen düşün yani:)