R-veyda44 dilayrtt maalesef eğer sezeryan.olduysaniz sezeryan oluyorsunuz onun haricinde isteğe göre sezeryan yapılmıyor sıkıntı olmadıkça
dilayrtt R-veyda44 ilk doğumum benim o nedenle almazlar büyük ihtimal ama normal doğumda da doktor geliyor mu sadece ebeler mi yaptırıyor bilmiyorum ondan dolayı korkuyorum