Arkadaşlar amacım kimseyi korkutmak üzmek değil. Herkesin başına gelecek diye birşey yok.Kafamda soru işaretleri o kadar çok ki.. aynı şeyleri yaşamış kişiler de olduğu için yazmak istedim.. Geçen hafta pembe leke sonrasında birden kanamam oldu düşük riski olan bi gebe değildim aksine mide bulantısı bile yaşamadım o kadar rahat bir gebeliğim vardı.Hastaneye gittik hemen ve 4 cm açıklığınız var dediler poş yani suyumuzda yarısı aşağıya sarkmıştı.Bekleyecegiz dediler ellerinden geleni yaptılar ama 5. Gün 8 saat sancıdan sonra suyumun tamamen gelmesiyle bebeğim normel doğumla doğdu ve kaybettim.Hamileyken belim çok agrıyordu magnezyum verilmişti ama onlar sancıydı diye düşündüm kanamadan önce ki hafta bebeğim çok iyiydi suyum iyiydi aksi bisey de görülmedi onu da anlamadım..çok zor bir süreç tekrar yaşamaya insan korkuyor ..