SanBMom ben şuan 33 haftalığım. 24 haftada ağrılarım vardı nstde sancım çıkmıştı. 30 haftadan beridir de yalancı kasılmalar sancılar yaşıyorum. 32 haftada nst girdim sancım 30-40 arasında gözüküyordu. Acaba sizin de buna benzer bir süreciniz oldu mu? Şuan bile kasılmam var, içimden bi ses bebek erken gelecek diyor hep. İnşallah evham yapıyorumdur