cansuk34 Mrvsmt2502 yolk kesesinde gördü ama bir ihtimal daha var sağlıksız gebelimte olabilir de hayırlısı olsun
Bebegimgeliyor10 cansuk34 canım bana umut oldun benimde 51,75 di 7 gün sonra 209 çıktı %60 artış var cuma gidicem bende 5+1 haftaligim inşallah dış gebelik değildir benimkide 🫶çok sevindim senin adına 🙏
Bebegimgeliyor10 cansuk34 yok canım ilk gidişim ben keseyi bebeği görmek için 7.haftada giderim diye düşünmüştüm ilcemde sağlık ocağında 1 hafta arayla kan verince değerinin az arttığını gördüm ondan bu cumaya özelden aldım randevu inşallah sıkıntı yoktur 🙏
cansuk34 Bebegimgeliyor10 az artmasının nedenleri oluyor dış gebelik boş gebelik yada sağlıksız bebek bazı doktorlar da doğal karşılıyor vucudun yapisindan kaynaklı. Ben şuan takipteyim iyi veya kötü herşeye hazırlıklıyim inşallah sağlıkla Allah kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Bebegimgeliyor10 cansuk34 bende bugün yine kan verdim sonucu bekliyorum ilçede oturduğum dan ile gidiyor kan akşamı buluyor sonuç insaalh hepimiz iyi haber alırız canım🫶
Bebegimgeliyor10 cansuk34 canım çıktı kan sonucum 24 Eylül de 51.75 30 Eylül 209 2 ekim 417 5ilk iki kan arasında %60 artış olmuş sonki 2 gün arasında %100 artış olmuş 🫶
cansuk34 Bebegimgeliyor10 evet demekki ilk zaman vücut tam salgilayamamis benimki şuan az az artıyor bende birden artacağını düşünüyorum şuan 🙏🙏🙏
Bebegimgeliyor10 cansuk34 inan canım ben çok inandım rabbim yanimizda her zaman sana da dua edicem inşallah He P böyle artar 🫶