Melike1001 Sevda44 gayet iyi artışı hiç takılma 40.29 un iki kat bile 80 küsür olması lazım ama sizin ki 100 küsür zaten gayet iyi yani
gulcin34 Sevda44 Evet çok normal sürekli artması. Benimde 16 eylül de 54tü 18 eylülde 124 olmuştu. Gebesiniz hayırlı olsun inşaallah sağlıcakla kucağınızdada görün
Ceydanatishka Sevda44 canım betam 70di sanırım iki gün sonra gittiğimde 280 lerdeydi ama tabi her gebelik farklı bilmiyorum doktor en güzelini bilir bir de zaman gösterir
Melihaklc Sevda44 evet 2 günde 2 katı artıyor saglikli gebeliklerde sizinkiler de masallah gayet güzel artmış tebrik ederim
cansuk34 Mrvsmt2502 benim ilk 340 ikinci 407 bugunki 469 ben artık olacağına bıraktım her turlusune hakkımda hayırlısı olsun. Birazdan doktor randevum var bakalım ne olacak.🌸
Ceydanatishka Mrvsmt2502 canım zaten doğrusu oymus 40 80e katlıyor 80nin 2 katıda 160 yani 80nide 2ye katlaması gerekiyormus bana doktorum anlatmıştı ben fazla çıktığını söyleyince
Ayred34 Benim ilk 10 bin küsürdü Dün baktırdık 48 bin küsür çok yüksek değil mi? Benim Kese tek kese gördü doktor ama kalp atışı 10-15 gün sonra bakacağız dedi
cansuk34 Mrvsmt2502 bakalım şimdi gidiyoruz doktora hayırlısı olsun. İyi veya kötü kabullendim artık cnm
cansuk34 Mrvsmt2502 merhaba doktor baktı dış gebelik değil ultrasyonla çok güzel muayene etti. Rahimde keseyide gördü ama birşey demek için erken dedi takibe aldı. Ama beta HCG değerim çok düşük artıyor. İhtimal devam ediyor. İyisiyle kötüsüyle 2 haftaya belli olacak durum canim
fpkprensesim Sevda44 çok normal 2 katı olacak bir önceki sayının yani 80 i geçmiş hiç korkmayın yanlış yönlendirmelere takılmayın
Mrvsmt2502 Ceydanatishka siz yukardaki yazınızda 2 günde 4 kat arttırmışsınız.. 4 günde 4 kat artması normal
Mrvsmt2502 cansuk34 kese oluştuktan sonra düzenli artış olmuyor zaten stres yapma kendine. Güzel haberler alırsın inşallah 🥰
Bebegimgeliyor10 cansuk34 canım bana umut oldun benimde 51,75 di 7 gün sonra 209 çıktı %60 artış var cuma gidicem bende 5+1 haftaligim inşallah dış gebelik değildir benimkide 🫶çok sevindim senin adına 🙏
cansuk34 Mrvsmt2502 yolk kesesinde gördü ama bir ihtimal daha var sağlıksız gebelimte olabilir de hayırlısı olsun