Nesli01- önce göz devirdi asistan doktor vardı acilde bende enfeksiyonum var ilaç kullanıcam ama hamilelik şüphem var dedim belirtilerim de var dedim beta testi yapmiyoruz dedi neden dedim diger yanindaki iş arkadasina bakip pfff yaptı yine göz devirdi idrar ver bir saat sonra sonuca gel dedi idrar verdim enfeksiyonun falan yok dedi yinede şase yazdi bir tane bende gebelik şüphem var dedim ama hic dinlemedi reçeteyi uzattı başka hsdtayla ilgilendi