Briahll Elifff2112 garip demekki hastaneden hastaneye değişiyor. Ben bu zamana kadar kaç kere gidip gebelik testi yaptırmak istiyorum dedim hiç soru bile sormadan direkt yaptılar.
Aslaninannesi_ ogretmennn nerede oturuyorsun İstanbul’un ? Canım çok yüksek değildir git yaptır 1 saat olmadan bana vermişlerdi sonucu
ogretmennn Aslaninannesi_ yaptırmak inan sorun değil de korkuyorum göreceklerimden yani kendime umut bağlamaktan korkuyorum acaba test mi alsam bugün erken gebelik
Eluf ogretmennn devlete git kan ver bedava sonuçlar aynı çıkar özelde de devlettede aynı hcg sonucu verir
Sheryy Elifff2112 nasıl azar işittin ya. Gerçekten bu devlet hastaneleri leş. Ben asla gitmiyorum. Ama gidip gebelik şüphem var ilaç kullanıyorum kan vermem gerekiyor de zorla. Kan almak zorundalar ne olursa olsun işleri o. Asla kendine laf ettirme. Sonucunu da bize yaz :)
Elifff2112 Sheryy maalesef azarı işittigimle kaldim herkesin içinde israr da ettim yapılması için ama yapmadılar sonrasında özele gidip yaptırdım 180 tlye simdi 7+3 haftalığım 🥺
rozamomy Canım özelin aciline git orada kayıt açarken direk beta baktiricam de zaten doktor fişi kesmiyor kan fişini veriyor sana. Fiyat da Hastaneden hastaneye değişir yakınsa bi gidip sorabilirsin
yigitinannesiiiii ogretmennn acile git deki grip oldum gebelik şüphem olduğu için ilaç içemiyorum beta bakarmısınız de beta için boşuna özele para vermeyin o kadar
Elifinannesi33 Briahll devlette aciller ztn doku istanbulda. Keyfi gebelik testine bence bakmamalışar. Aile hekiminden randevu alınıp gidilebilirdi
Briahll Elifinannesi33 doğru ondan dolayı olabilir. Benim bulunduğum şehirde hastane çok dolu olmuyor genelde sanırım o yüzden direkt yapıyorlar
-guzelanne1 ogretmennn canım o zaman kolunu acıttırma boşuna. İdarda çıkınca git en azından. Çünkü ben Medical parkta sordum 1400 dedi 🥴