Serapkayaa1234 Sushii benımki cıkmıştı 5 gün varken erken gebelık testıyle yapmıstım aynı seninki gibiydi silikligi ama 2 aylıkken düşük yaptım nasıp degılmıs ınsallah seninde vardır ve kucagına almak nasıp olur ınsallah canım sag saglım
Nurella07 Sushii var canım hayırlı olsun benimde bu şekilde çıkmıştı ertesi günü kan verdim 3 hafta 4 günlük tü 4+2 de kese görüldü
Tazeanne56 Sushii acaba ben de yapsam çıkar mı benim de sizinle aynı 2 Ekim aslında test yapmiycaktim korkuyordum çıkmasa diye ama şimdi sizden gördüm cesaret geldi yani bana umut oldunuz
Elifff2112 Selmagkk her ihtimale karşı erken gebelik testi yap ben erken gebelik testi ile öğrendim silik çizgi çıkmıştı
anonim001 Tazeanne56 canım merakın gitmiş olur bence yap elinde varsa insan duramıyor kendimden biliyorum kutu kutu testler harcarım hep
Fehime_2232 petronix merhaba 🥹Sadece belim çok ağrıyordu bir de baş dönmesi felaket vardı ama sürekli rüyamda görüyordum hamile olduğumu dayanamayıp yaptım silikte olsa çıktı doktora gittiğimde çok küçük dedi o yüzden keseyi göremedik bu hafta yeniden gidecez inşallah 🥹
petronix Fehime_2232 İnşallah sağlıklı bir şekilde görürsünüz keseyi peki testi herhangi bir saatte mi yaptınız yoksa sabah ilk idrarla mı?
Fehime_2232 @“_Minikpanda”#p34089911Allah razı olsun inşallah canım yok canım sabah yapmadım akşama doğru yaptım ilk önce bişey çıkmadı iki dk bekledim diğer çizgide çıktı 🥹