Sushii Kızlar bat 2 Ekim adetime 5 gün var erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce yoksa beklemeli miyim
Fehime_2232 Sushii erken gebelik testi yapacaksan çıkar benim adetime de beş gün vardı dayanamayıp yaptım çıktı hatta daha dün öğrendim 4,5 haftalıkmış 😍
Nurella07 Sushii var canım hayırlı olsun benimde bu şekilde çıkmıştı ertesi günü kan verdim 3 hafta 4 günlük tü 4+2 de kese görüldü