aslhnkrts9 Nuryakup hiç korkma ciğer geliştirici yapıldı iki doz , küveze girmedi solunumu iyiydi benimki sarılıktan yattı ybakımda
Esraaabayy Nuryakup Canım bende progestan fitil kullanıyorum sabah akşam , günde 4 tane nidicart alıyorum, 2 tane magnezyum, haftada 1 de progestan iğne oluyorum, Şuanda 32+4üz dediğim gibi hedefimiz önce 34sonra 37 Allah’ın izniyle
Esraaabayy Nuryakup Amin canım benim cümlemizin inşallah, hepimiz bebeklerimizi sağ sağlim sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım Allah’ın izniyle
Crocus20 Nuryakup aynı durumdayız azıcık ayakta kalsam veya 2 saat filan oturur pozisyonda dursam kasılmalarım başlıyor hemen. 25 haftalık şuan
Deroli Nuryakup 22+2 deyim. Baya göbeğim var ve söylediğiniz gibi benim ki de aşağıda. Bebeğimi kasıklarımda hissediyorum en başından beri. Doktoruma ilk aylarda bebek olması gerekenden aşağıda olabilir mi çok aşağıda hissediyorum demiştim. O da olması gereken yerde olduğunu söylemişti. Asla uzun süre ayakta kalamıyorum, uzun yürüyüşler yapamıyorum. Genellikle uzanır durumdayım. Haftalar ilerledikçe yukarı çıkmasını umuyorum
Nuryakup Deroli tam anlattığıniz gibi uzun yürüyüş asla yapamıyorum inşallah ilerki haftalarimizda yukarı çıkar gerçekten bir eziyet ya