Nuryakup 27+5 haftam ama karnım çok aşağıda ilk kızımda da karnım aşağıdaydı 29+5 de doğum yapmıştım:) kız bebekleri mi böyle oluyor biri beni aydınlatsın ya lütfen içinizde benim gibi olan varmı?
Crocus20 Nuryakup ayy 25 haftalık hamileyim kızım hep kasıklarımda hiç yukarı çıkmadı daha karnım hala aynı hiç çıkmadı desem yeridir. Eski göbeğim var valla bende merak ediyorum. İlk gebeliğimde oğlumda böyle değildim
R-veyda44 Nuryakup 30 haftadayim kız bebek ve aşırı aşağıda en başından beri kendimi çok rahatsız hissediyorum beni aşırı zorluyor sanki bı an dogiracakmisim gibi hissediyorum
Esraaabayy Nuryakup Erken doğum teşhisi konuldu bana o zamandan beri benim karnımda aşağıda, gören herkes ye öyle söylüyor Zamanında doğmasını bekliyoruz Allah’ın izniyle inşallah az da olsa yukarı çıkarda rahat edebilirim birazcık
_ozlmm Nuryakup Valla benim kızım hep aşağıda idi 32.haftaya giriş yaptım yukarı bir çıktı hala inmedi inmeye de niyeti yok yarın doğumum var 😂
Maviss718 Benimde o zamanlr aşağıdaydı 34 den sonra yukarı çıktı 38 e gireceğim daha doğmaya niyeti yok oysaki erken doğum riskim vardı 😂
Nuryakup Crocus20 karnım büyük ama aşağıda doktorlar peki bişi dedimi kasıklarım da dedin ya herhalde kız bebekler böyle oluyor inşallah da öyledir
Nuryakup Normalde mi o haftalarda yukarı çıkıyor yoksa kişiden kişiye değişiyor mu yine de erken gelmesi iyi değil ztn sağ salim kucağına al inşallah ❤️
Crocus20 Nuryakup hayır normal dedi ama benim sancılarım,rahim kasılmalarım aşırı oluyor kızım erken doğucam diye bekliyor ondan yukarı çıkmıyor sanırım
Nuryakup Esraaabayy inşallah bana da öyle dediler karnın aşağıda diye hani ilkim erken doğum olduğu için biraz endişe var içimde kasıklarda filan veya yürüdüğünuz zaman sanciniz ağrınız oluyormu?
Nuryakup _ozlmm lütfen benimde öyle olsun erken olmasın da ilaç kullanıyorum çünkü yukarı çıksın da inmesi kolay🫠:)
Nuryakup Crocus20 benimde sancım ağrım çok oluyor yuruyemiyorum az yurusem ağrım oluyor peki kaçıncı haftada siniz
Esraaabayy Nuryakup Oluyor canım o yüzden sürekli yatıyorum ekstra ilaç tedavisi görüyorum hedefimiz Şuanda 34.haftayı görmek sonrası içinde 37. Hafta rabbim büyük inşallah bu çabalarımızı emeklerimizi boşa çıkarmaz
Crocus20 Nuryakup aynı durumdayız azıcık ayakta kalsam veya 2 saat filan oturur pozisyonda dursam kasılmalarım başlıyor hemen. 25 haftalık şuan
aslhnkrts9 Nuryakup karnım hep aşagıdaydı benim ilk baştan beri 34 de doğum yaptım korkmasam daha da dururdum eminim 😂
Nuryakup aslhnkrts9 kuveze alındı mı bebisin solunum sıkıntısı filan varmiydi ona göre bende içimi rahat tutuyum😏😏
Nuryakup Esraaabayy ay amin inşallah 🤲 benim de senin gibi oluyo yürürsem fazla ağrim oluyo kasıklarım da sancı filna bende erken olmasın diye fitil kullaniyorum riskim yok çok şükür ama ilkim erken olduğu için şuan kaç haftalıksiniz
aslhnkrts9 Nuryakup hiç korkma ciğer geliştirici yapıldı iki doz , küveze girmedi solunumu iyiydi benimki sarılıktan yattı ybakımda
Esraaabayy Nuryakup Canım bende progestan fitil kullanıyorum sabah akşam , günde 4 tane nidicart alıyorum, 2 tane magnezyum, haftada 1 de progestan iğne oluyorum, Şuanda 32+4üz dediğim gibi hedefimiz önce 34sonra 37 Allah’ın izniyle
melissannesi Nuryakup tatlım benimde öuleydi öyle başladı 9 ay öyle aşağıda şekilde dewam etti 37+1 de doğum yapmıştım Çok sorun olmadı sadece aşağıda olunca gerçekten zorlanıyosun haraketlerin kısıylanıyo eğilsen sorun kalksan sorun Ama bişey olmuyor korkma vucut yapısıyla alakalı Bana dr demişti tabiri caizse bebek nerde tutunduysa orda büyümüş diye🤭😜
Nuryakup melissannesi uzun yürüyüş yapamıyorum bile hemen kasıklarım sancıyor doktoruma sorucam ama bende :)