melikedmrc
Öncelikle Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻 benim de bi sorum var kızlar ben normal doğum veya sezeryandan korkmuyorum acı eşiğim yüksek olduğu için ama normal doğum için etrafımdan kesi atılınca o kesinin sezeryandan bile geç iyileştiği çok acılı olduğunu eğilip bebeği bile alamadıklarını duydum bide hepimiz duymuşuzdur genişleme vs durumundan dolayı cinsel hayatta sıkıntılar ve ileri yaşta idrar kaçırma problemleri olduğunu duydum gerçekten normal doğum sonrası böyle sıkıntılar oluyor mu yoksa abartılma mı hepsi ?