melikedmrc eğer bir şey yapmadan beklerseniz korkarsınız stres yaparsınız. Ama doğuma hazırlanırsanız asla korkmazsınız bebeğiniz de sakince gelir. Stres en kötüsü. Bence stres yapmanız dikiş sayısını bile etkiliyor. Ben çok rahattım. Doğumlarıma güzelce hazırlandım perine masajını ihmal etmedim, sezeryn sonrası iki normal doğum yaptım kesisiz bir şekilde. Siz sancıyı nasıl karşılayacağınızı öğrenin, perine masajı yapın bol bol yürüyün Allahın izniyle hiçbir şey olmaz