aysegul2812 Dilankrca benim de tuttu çin bizden 1 yıl öndeydi sanırım ona göre yaşınızı hesaplayıp bakmak gerekiyor diye biliyorum bizim kız çıkmıştı bebişimiz de kız
_Mother_ Dilankrca tamam canım öğrenince yaz mutlaka Ben tüm Çin takvimi sitelerinden baktım otomatik hesaplamalar dan 😅🤣 Sizin gebe kaldığınız ay ve yaş nedir maya takvimine göre bakim bak o çoğunlukla tuttu
Dilankrca _Mother_ 21 yaşındayım 26 temmuz son adet tarihim ama ya ağustos başı ya temmuz sonunda kaldım ondan eminim
Ilktan Dilankrca 10 ekimde nasipse 12 haftalikken tahmini vardı ben söylemeyin dedim o zmn 3 hafta sonra gösterirse soylucem dedi