Bizde korkuyoruz ama o an sancin gelecek mecbur çekeceksin yani kurtuluş yok iyi düşün iyi olsun düşünmemek elde değil haklısın bende düşünüyorum ama diyorum birinci nasıl oldu rahatlıyorum sonra kuran okuyorum mesela sabah hormonlarm alt üst mesela yaşama sevincim kalmıyor kendimizi yiprtyoruz bak o gün gelecek bebeğin doğacak sonra diyeceksin bostan yere 8 9 ayımı heba ettim kötü düşünme dua oku bol bol