Valla ben ilk dogumumda 7 saat sancı çektim 2 dk sürmedi doğurdum ama benim hatam hastaneye gidip yatış yaptirmamdi evimde bekleseydim belki daha iyi olabilirdi travması kaldı bende ebeler flan o ağrı da kontrole geliyorlar yataktan kaldirmiyorlar nst için ama işte o an sadece kivraniysun adet ağrısının iki tik fazlasını düşün benim için öyleydi yani