AyEr doğru diyorsun nasip tabi orası bende salı günü kürtaj oldum 6 haftalık gebelikti kalbi durmuştu doktor bana 3 ay korunma verdi ben 2 adet geçireyim Zaten 2,5 ay oluyor o zamana bırakacağım korunmayı bana kalsa hiç korunmam ama korkuyorum aynılarını yaşarım diye çok zor çünkü