Yaptır canım yaptır.. Bende yaptırdım 1 ay kadar önce çok şükür temiz geldi. Bana yaptırma diyende oldu çevremden ama eşimle kararlıydık. Eğer oğlumuz hastalıklı olsa bile en azından kendimizi buna hazırlayacaktık ilk yavrumuz nasipse, gerekirse kalan süre içinde psikolojık destek yada down sendromlu çocuklara nasıl bakılır ne yapmak gerek bunları arastıracaktık ama kesinlikle aldırmayacağız dedik. Yaptırma diyenleri anlayamıyorum 6 ay acaba nasıl var mı yok mu diye için içini yemektense, her gece kabus görmektense, göz yaşı dökmektense evvela Allah'a sığın duanu eksik etme sonrada ilmi bilime güven yolla. İnşallah tertemiz gelir. Ben Genlap diye bir firma ile İspanyaya yollamıstım. Çok şükür şuan hersey yolunda🙏🏻