Ruyaa merhaba, benim kuzenim bu testi yaptırdı, sonuç temiz çıktı ancak benim de mesrla üçlü testim yüksek risk çıktı ne nifty test ne amniyosentezi kabul etmedim. Çünkü ne gelirse kabulümüz, eğer aldırmak isterseniz bence yaptırın, yok önemli değil diyorsanız kafanızı hiç takmayın, emin olun sorun yoktur. Bu testler hiç doğru çıkmıyor