bebegimolacak napiyimm, yorgunluktan içim gidiyor, 3 aylık bebeğim, onu uyuttum, sıra bende inşallah 😆🙏 bu arada benim bebeğim de 7 sene sonra oldu kendiliğinden. Doktorum tüp bebek dediği anda, off onla mı uğraşcam derken, 4 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Ve iki aylık olmuştu bile, üstüne kolonoskopi oldum Hamile olma şansım yoktu bakılmadı da. Öyle yazmak istedim. Rabbım ol deyince oluyor. İnşallah sizin de olacak dualarım sizinle 🤍🥰🫂