bebegimolacak Napıyorsunuz kızlar, ben hala regl olamadım😁 salı günü başlıcam söktürücüye inşallah gerek kalmadan regl olurum. Siz neler yapıyosunuuuuz ??
isiksinem45 bebegimolacak Ben taze gelin ve taze anne adayıyım bugün 21+4 haftalık olduk sağlıkla. Alırım inşallah kucağıma anne olmak isteyenlere de inşallah rabbim tez zamanda güzel haberler verir
anneolucam bebegimolacak düşüncelerle dolu beynimle oturuyorum öyle reglime 5-6 gün kaldı bekliyorum inşallah hamileyimdir 3. Yılımıza giricez önümüzdeki ay 1.5 senedir ortada bir sebep yokken olmuyor Allah herkese nasip etsin gerçekten düşünmesi bile stresli😔
Nur67 bebegimolacak sizi görünce bende 5 ay olmamıştım o anlar aklıma geliyor kendiliğinden olursunuz inşallah en kısa sürede de isteyen herkese rabbim mutlu haberler almayı nasip etsin 🫶🏻 bende yumurtlama çatlama gördüm günümü bekliyorum bakalım hiç umudum da yok 🥹💓
Hamileannem isiksinem45 kızlar bişi sorcam benim haftam 21+5 gosteriyo doktorda 22 dolmak üzere dedi neye inanmam gerekiyor
minigim__1 isiksinem45 boş gebelik olabilir dediler kese 7 hafta uyumlu bebek yok dediler canım bi hafta daha bekleyecekler inşallah olur duanıza muhtacım Allah kimseyi korktuğuna uğratmasın teşekkür ederim canım
minigim__1 bebegimolacak boş gebelik olabilir dediler kese 7 hafta uyumlu bebek yok dediler canım bi hafta daha bekleyecekler inşallah olur duanıza muhtacım Allah kimseyi korktuğuna uğratmasın
isiksinem45 minigim__1 Rabbim korktuğunuz yere ugratmasin inşallah sağlıklı sıhhatlice alırsın kucağına inşallah
bebegimolacak Nur67 inşallah olumlu haberler alırsınız, bizde bu foruma girip bebeklerimizle ilgili şeyler araştırıp konuşalım 🙏🏻
bebegimolacak Ayse0575 evet gittim salı günü, kist oluşmış hiçbir sorun yoktu bugüne kadar. Resmen stres üzüntü bunu da yaptı.