Zelnuray Kızlae çok kötüyüm 😭 bir yandan ağır bir öksürük bir yandan grip bebe zararı varmıdır öksürünce kasığıma ağrılar giriyo 😪😪
Sedahoca Zelnuray bende öksürük var bir haftadır geçmedi ve öksürdükçe bebeğim kasığıma indi 🤦🏼♀️ Neler yaptım bitki cayı kasılmalar yapar dedi doktor tavsiye etmedi ayva ve elma kabuklarıyla kaynattım Tuzlu su gargara yaptım bal,limon,sıcak su içtim
Albertos Zelnuray kızlar öncelikle hepinize geçmiş olsun . Bende bu zor süreci atlattım sayılır bir hafta önce Doğum yaptım 38 hafta. Öksürmekten bebeğin plesanta incelmiş o derece ölüyordum valla Bebek doğdu aksırıyor burnu akıyor yavrum . Dikkat edin heranlamda
Brlgry Zelnuray bende fena grip oldum atlattım sayılır 20 gün oldu ama öksürük naptıysam geçmedi geçmiyorrr öksürmekten istifa ediyordum günde kaç kere 🤦🏼♀️ Doktorum bebek Şrubu verdi tamamen bitkisel korax diye oda işte yaramıyor ya doğumada az kaldı ne halt etcem bilmiyorum
Cismmpoyraz48 Zelnuray Bnde yeni atlattim sabah aksam Nane limon ic ve hiç kalkmaksızn yat 3 günde geçti şükür sadece ara ara burun tıkanıklığı kaldı o da bir defaligina burun spreyi kullanıyorum yatıp dinlenmek gerçekten iyi geliyor
Hg050616 Aynı durumdayız kuru bi öksürük ve kemik eklem agrıları ile uğraşıyorum 😔 artık öksürmekten kaburgam sızlıyor 😔 Doktora gittim agumentin ve asist verdi zencefil ve zerdeçalı bal ile karıştırıp ye dedi ıhlamur falan tüket dedi iki gündür yapıyorum ama bişey yok dene istiyorsan sende 🙏🏻
Zelnuray Hg050616 bana hiç birşey yapmadı hamileyim diye 😭😭 geceleri uyuyamıyorum burun dıkanıyo nefes alamıyorum çok ökdürüyorum bebeğe bişi olcak siye korkusan ökdüremiyorum bile karnımı tuta tutan😭😭😭
Hg050616 Zelnuray zencefil zerdeçal ve balı sıcak suda karıştırıp iç emin ol işe yarıyor bide vikis krem varya onu gece göğsüne sür sıcak havlu bırakıp uyu ben dün denedim bugün nefesim çıkıyor biraz 😔 ayva ye balgam söker bide kırmızı elma kabuğu kaynatıp suyunu iç bitkisel olarak bunlar var bildiğim denediğim şifa olur inşallah ☺️
Sedahoca Zelnuray bu ara salgın var kimi görsem öksürüyr ama hamilelikte daha zor tabi ki nst ye baglıydım dün ben öksürdükçe çocuğumun kalp atısı hızlandı 🤦🏼♀️ Limon da koy doktor bana bol bol c vitamini al dedi antibiyotik verdi bugün kullanmadım iki gündür içiyordum .İçemiyorum korkumdan
Zelnuray Sedahoca hamileyken daha ağır oluyo canım ya her yerim şiş kafa göz 🤦🏼♀️ Üşüyorum yanıyorum bi anda ayaklarımın altına limon koydum onu denedim bi antibiyotik kimşnde kanama yapıyo dikkat et kuzum 🙏🏻❤️
Zelnuray Albertos karmını tuta tuta öksürüyorum valla bende çok korkuyorum bebeğime bişe olcak diye 😪😪
Sedahoca Zelnuray valla bıraktım antibiyotik içmiyorum ama bu hastalık nasıl gecicek hiç bilmiyorum 😔
Zelnuray Brlgry senin ki daha zor kuzumm allah yardımcın olsun 🙏🏻 Elma ve ayva kabuğu soy suya koy demle işe yarıyor o
Albertos Brlgry canım geçirmeye çalış sonrası çok fena rabbim şifa versin cümlemize . Ayva yaprağı aktardan al onu Kaynat iç birde sabah aç karnına saf zeytinyağı iç o da bronşları yumuşatıyor
Brlgry Albertos valla kafamda deli sorular ameliyat esnasında öksürürsem ameliyattan sonra öksürürken çok acırsa falan fln deneyeyim canım çok sağol 🙏
Albertos Brlgry ben aynı şeyleri yaşadım inanki çok zor öksürünce direk ameliyat yeri devreye giriyo Ağrı’nın tarifi yok .