2cocukluana_ merhaba sizin rahim anomalisi hakkında yorum yazdığınızı gördüm. benim de 9 haftalıkken kanamam başladı 7 haftalıkken rahmimin kalp şeklinde olduğunu ve sıkıntı yaşayabileceğimi öğrenmiştim progestan fitil olarak kullanıyordum sabah akşam. İlk parlak kırmızı peçeteye geldi progestan ile durdu bebeğin ikinci gün çeşmeden akar gibi aktı iğne ile kesildi kahverengi lekelenmem devam etti. Doktor bebeğin ve kesesinin iyi durumda olduğunu kanamanın diğer tarafta gerçekleştiğini söyledi. Günde 3 kez progestan ve haftada bir 2 ampul iğnesini kullanacağım. 10+3 teyim bugün sabah bordo renkte kanamam geldi yine. Doktor olduğunda endişelenme bir doz fazla hap al dinlen demişti öyle yaptım lekelenmem var şu an ve bacağıma vuran bir ağrı ve rahimde dolgunluk hissim var sürekli. Yarın sabah kalktığımda yine aynı mı olacak bilmiyorum düşüncesi ve psikolojisi çok yıpratıyor. Sizin kanamanız nasıl kesildi, rahimde diğer tarafın sürekli kanama riski var mı biliyor musunuz?