Benim de cok uzun sürdü dönem dönem bayağı yoğun ve pıhtılıydı. Tuhaf sekilde asla kanama alanı görünmedi kanamaya neyin sebep olduğunu bulamadık. 3 hafta wc dışında hiç kalkmadan yattım cok sükür iş yerinden de sorun etmediler, annem de geldi yemeğimi temizliğimi yaptı. İlaçlarımı çok düzenli kullandım, iğnesini de haplarını da kullandım. Kanamayla atılmasın diye o dönemde ağızdan aldım haplarımı iğneyi de gün aşırı vuruldum. Bence en büyük toparlanma sebebim yatma fırsatım olmasıydı. Şu an 21.haftadayım ama hala o korkuyu atamıyorum. Dilerim hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza, beslenmenize ve istirahate dikkat edin. Sizin için de mutlaka dua edeceğim ne kadar stresli günler geçirdiğinizi tüm kalbimle anlıyorum. O zamanki doktorumun söylediği bir seyi hiç unutmuyorum çok yaşlı bi adamdı, gece yarısı aramıştım daha fazla ilaç içsem düzelir mi falan diye saçma bi soru sormustum. Bana “kızım biz elimizden geleni yapıyoruz ben o bebeği zincire vursam da düşecekse düşecek, tutup çeksem de duracaksa duracak.” Bir yerden sonra her sey için Allaha emanet demeliyiz. Dua et, iyi şeyler düşün, stres bile kan basıncımızı etkileyip kanamayı arttırabiliyor.