Neferut benim normalim düşük 8-9-10-11 en fazla o yüzden 130 bile fazla geldi bence bana, ve evet enseden başlıyo kaşlarımın orası felanda ağrıyo, hic yüksek tansıyonum olmaz hep düşer normalde o yüzden cok bilgim yok
Gecen hafta randevum vardı kağıtta idrarda protein Positiv yazıyordu ama doktorum bana birşey söylemedi eve gelince gördüm, sanırım tansiyonum normal cıkmışdı diye cok üstüne gitmedi