Elif_tozr ben iki dogum şeklinde yaşadım bak burda hemen olumsuz şeyler yazarlar takma ben ben iki dogum seklinide yaşadım bana göre ikiside aynı birini önce birini sonra çekiyorsun bana kalsa suni sancı al dene derim çünkü normal doğum başta çekip bebegini alınca o kadar sorunun ve birine ihtiyacın olmuyor ama sezeryan başta rahat dogumdan sonra birine ihtiyacın oluyor bi süre doktorun olur diyorsa bence normal dogumu dene canım olmasa denedim olmadı dersin kafanda keşke kalmaz rabbim sağ saglim kucağına sorunsuz şekilde almayi nasip etsin kolay dogum nasip etsin inşallah dualarım senle haber edersin doğumunda canım ❤️