ceco iğne vurulurken zaten hiçbir şey hissetmiyorsun ebe bana vurdu ben daha vuracak diye bekliyorum 😂 eve dönünce hemen buz koy kolunun üzerine yatma ben sol koluma vurdurmuştum sağı daha çok kullanıyorum diye korkma gerçekten herkesin acı eşiği aynı değil ben de burdaki yorumlara göre korka korka gitmiştim boşunaymış. Ağrıya gelince 3 güne geçiyor benim şiddetli olmadı buz koyduğum için. Parol ilaç da kullanıldığı için ağrı olursa atabiliyorsun