SevdaNurum Kızlar aşı oldgm kolum geceleri cok cok agrıyor uyuşuyor zonkluyor resmen. Parmaklarımı acamıyorum o derece😔 gündüzleri iyi ama geceleri cok fena oluyor? Siz de de yaptı mı ağrı siznasıl gecirdiniz?
Durununannesi80 Canım bnde oldm 2 gun oldu agrı var 1 gun dus almdım dun aldım aldıktan snra dahada agrdı
Sandyy Kızlar bende oldum 3 gün önce ama hiç ağrımadi o kolumuzla aynı gün iş yapmamamiz gerekiyor üzerine yatmamamiz lazım. Sonrasında bişey olmuyor zaten. Çok korkardım şükür korktuğum olmadı .
SevdaNurum Elvn gündüz hareket halinde sürekli ama gece agrısı dan uykudan uyandırıyor hareket ettirmeye calşyrm daha da ağrıyor ki hissetmiyorum zaten uyuşuk olıyor
SevdaNurum Cicegiburnunda 23 haftanın icinde oldum ben ilk dozu. İkinci doz icin 1ay sonrasına gün verdi
Aybke6 Bende oldum bugün 3ncü gün çok ağrıyor üstğne yattım ondan galiba iğneyi yaptığı yer sivikce gibi uçu çıkmış kabarmış
Zmraemr SevdaNurum ebe söylemedi mi buz koy diye ben gelir gelmez saat başı koymuştum üzerine bilmeden yattım o yüzden hafif ağrıdı ama 3 güne geçiyor zaten. 2 dozda hiç ağrım olmadı yine de buz koydun. Duş almayın iğne olduğu gün