Diilekk19 bende 33 deyim ilk sezeryan Buda sezeryan olcak sancı nedir bilmiyordum ama sanırım bu yaşadıklarım sancı benimde 29dan beri var bu şikayetler doktor yalancı sancı bunlar dedi regl ağrısı gibi karnıma ağrı giriyordu birde vajinada damar çekmesi et çekmesi gibi nasıl anlatsam bilmiyorum ama sancılar giriyor herkes bebek aşağı iniyor o yüzden diyor bakalım zaten karnım düştü iyice benimde farkediyorum