Halimegamze Teacherss bunun için hemotoloji bölümüne mi gittiniz acaba? Bende d dimer yüksek çıkıyor iğne kullanmaya başladım, araştırılması gerek diyorlar ama doğuma da az kaldı ne yapacağımı bilemiyorum