Kızlar ben 21 haftalık hamileyim 9 haftadan beri coraspırın kullanıyorum sabah aç alıyordum üzerinde öyle yazıyordu doktrum şimdide akşam 10 gibi almamı söyledi sizler nasıl kullanıyosunuz ben gebelik zehirlenmesini önlemesi amaçlı kullanıyorum ilk gebeliğimde geçirmiştim