Mirmire Zuluss maalesef. Ağzım yırtılıyor esnemekten. Gözlerim de kapanıyor gibi oluyor ama asla uyuyamıyorum
Alpmom__ Zuluss uykum var . Yatağa gidince tuvalete kalkma , mide yanması, bebişin vurması başlayacak hissediyorum . En iyisi gitmemek 😂😂
Liddle_mom Zuluss ben yemin ediyorum sikintili gibi oldum her sabah 9 gibi gozumu aciyom erken diyip yatiyom 11 de yine hergun uyaniyom hergunum boyle
Zuluss Mirmire evet ya çok uykum var 10 gibi zar zor uyudum 11 de uyandım ne çok uyudum be😄😄😄😄ora dön bura dön bir türlü dalamıyorum
Mirmire Zuluss bende 10 dakikayı iki üç saat gibi algılayalım bi telaşla kalkıyorum ki saatte ilerleme bile yok. Bişeyleri kaçıracak telaşı var resmen üzerimde 😅
Symstf Ay bende uyuyamıyorum esnemekten ağzım ayrılacak ama sırtım ağrıyor yatak rahatsız uyuyamıyorum 🙃
Rukiisss Zuluss bende de tam tersi bebeğim aşırı oynak gece 3 4 gibi lavaboya uyanıyorum bakıyorum hareket ediyor hala gün içinde çok az duruyor büyüdüğü için tüm karnıma hakim resmen istediği gibi takılıyor sanki uyutmuyor
Zuluss Symstf o haftalarda ben gece 3 4 gibi çay demleyip baykuş gibi kahvaltı yapardım sürekli yerdim😄😄
Symstf Zuluss ya bende çok çabuk acıkıyorum ama malesef ki şeker hastasıyım yiyemiyorum bebeğimin sağlığı için yoksa açlıktan karnıma ağrılar giriyor bazen gece 😅