Ateşiniz varsa riske atmayın mutlaka ilaç kullanın korkmayın doktor uygun olanı size reçete edecektir. Gebeliğin başlarındayken ateşlendiğim için düşük tehlikesi atlattım maalesef ve daha 2-2.5 aylık gebeyken antibiyotiği hem serum hem hap olarak kullanmak durumunda kaldım. Ateşiniz yoksa günlük 1-2 fincan ıhlamur çayı, ya da bal,limon,karabiberi sıcak suda karıştırıp içebilirsiniz iyi geliyor. Birde bol bol dinlenin. 7.5 aylık gebeyim 2 kez yakalandım ben çok geçmiş olsun 💐