ayse_varol Ayysuu bugün vuruldum aşırı derecede halsizlik kol ağrısı yaptı. Tüm kemiklerim ağrıyor resmen. 30. Haftadayım
Sims48 Dün kontrol için gittiğimde vurdular 21. haftaya giriş yapmıştım. Dün akşam hafif kaşıntı oldu ama uyandigimdan beri bir ağırlık yaptı kaldıramıyorum kolumu hemşire 2-3 gün sürer demişti
BerivanLina Ayysuu 21. Haftada oldum yanilmiyorsam. 3 gun boyunca kolum balon gibi sisti ve agriyordu
Mervealya1992 Ayysuu ilk bebemde 2 doz yaptılr hıcbısy olmadı bana bazılrında agrı oluyomus bundada tek doz yater dedi 20 haftada ben arıcam dedi bakalım