Bu kadar ağlayıp üzülmenin zararı çok yararı yok. İlk oğluma çift taraflı beyinde kist var dediler 8 aylık hamileyken kayboldu. Üzüldüm evet ama çaresi var en azından demiştim. 6 yaşında rutin göz muayenesinde beyin sıvısı fazlalığı çıktı göz sinirlerinde ödem yapmış 1,5 aydır oğlumla yaşamadığımız şey kalmadı ikinci oğluma sağlıklı denildi kalp hastalığıyla doğdu 50 günlükken ameliyat oldu 6 saat kaldı şuan 3,5 yaşında 🧿 derdi veren dermanı da veriyor en başlarda zorlasada geriye dönüp baktığında ne yaşamışım ben diyosunuz ve geçiyor. Hamileyken stresiniz ne kadar azsa o kadar iyisiniz demektir. Lütfen acilen toparlanın çözüm odaklı düşünün amniyosentez yaptırmanızı kesinlikle öneririm. Ben ilk oğlumda yaptırmadığım için pişmanım