ezooezz merhaba, benim ilk defa o gün öyle bir durumdan bahsetti 3 ,4 gün sonra radyolojiye yönlendirdi orada tekrar detaylı bakıldı kendi doktorum yanlış ölçmüş kilosuna 2900 demişti 3370 çıktı haftasına görede gerilik yokmuş hatta tam tersi bir hafta ilerideymiş. O yüzden güvenmiyorum artık ultrasona falan. Radyoloji doktoruda gerilik var deseydi büyük ihtimalle sezaryen günü vericekti. Şimdi normal doğumu bekliyoruz 39+3olduk. Canınızı sıkmayın sizde gerçekten cihazdan cihaza bile fark ediyor