1Ali Sumisali_ ay bende anlamadım eşimle gitmiştik uzun süredir gelemiyordu kendi doktorum öyle diyince kadın doğum acile yönlendirdi ikimizinde morali bozuldu o yüzden çok itiraz edecek halimde yoktu açıkcası. Ben ultrasonla bakıcak zannediyorum alttan muayene ediyor💆🏻♀️ başkada yakınlarda kadın doğum acil yok ne yapıcağımı şaşırdım. Alttan muayeneden sonrada inanılmaz ağrım oldu
1Ali Wolf13 devlet hastanesi olduğu için demezler gibime geliyor bilemedim. İki farklı doktor biri öyle diyor biri böyle Allah’a emanet gidicem artık doğuma. Birde kilosu normal sonuçta düşük kilolarda değil neden gerilik çıkar çok enteresan
Wolf13 1Ali düşük kilolu olması karin çevresini de etkilemez canim yani şöyle düşün 2700 kg doğan bir bebek de sağlıklı olabilir. Daha fazla kilolu olan bebek te . Karın cevresi haftasına göre ve şimdiye kadar bir sıkıntı görülmediyse sıkıntı çıkmaz . Tabi doktorlar gözden kaçırmış olamaz son haftada bunu kendi doktorun dediyse artık ne denir bilmiyorum
Wolf13 1Ali son haftada geriledi demesi normal değil yani bence bir doktora görün alttan muayene edilmesinde normalde zarar olmaz ama neden kaynamaz oluyor hep onu bilemedim yapindan da kaynaklı olabilir yahut biraz can acitarak da muayene ettiklerinden dolayı da olabilir dediğin gibi
68pembemavi01 1Ali Bugün bana da dedi iyi beslen dedi bu kadar bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeye çalışam inşaAllah bana da 2 hafta geriden geliyor dedi.
1Ali 68pembemavi01 son günleriniz sanırım sizinde, bu güne kadar böyle bir şey demişler miydi. Bizimde iki haftaya yakın gözüküyor gerilik kilosu da normal yani çokta düşük değil ne yapacağımı şaştım sanki biraz gereksiz yere gerdi beni öyle hissediyorum niyeyse
68pembemavi01 1Ali 36 haftalık oldum bugün evet benim de bugüne kadar herşey iyiydi çok şükür 34 haftalıkken 2494 Gr. Bugun 2657 Gr. çıktı Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🌸
1Ali Wolf13 kendi doktorum dedi🥲 Allah’tan bir kaç doktor daha gördü daha önce hiçbiri de sıkıntı var demedi o içimi rahatlatıyor
Fatma_98 1Ali benim ilk kızım 2 hafta geriden geliyodu ve 2700 doğdu sağlıklı ve iyiydi hiç kafaniza takmayın çatı muayenesi doğumu başlatıyor diyolar ondan kanama da olmuş olabilir
1Ali Fatma_98 kilosu hiç önemli değil sağlıklı olsunda, evet büyük ihtimalle tetikledi ağrım başladı ondan sonra çünkü
1Ali Wolf13 bugün can acıttı açıkcası, evet biraz yapısal ilişkiden sonra oldu ikiside ama doktor hiçbir sorun göremedi o yüzden kısıtlamadıda başından beri, bakalım pazartesi yine gerilik falan var derse özele gidicem olmadı içim rahat eder
1Ali Elmasnrr1 en son 35+6da gittim o güne kadar hiç böyle bir şey dememişti bugünde iki farklı doktor görmüş oldu kendi doktorum çok üsteledi, diğer doktorda gayet normal olduğunu söyledi anlayamadım
drn5410 1Ali bence sağlığı yerinde ise takılmayın bu haftaya kadar gelmiş zaten bir şey olmaz karın çevresi geriliği denilen bebekler benim bebeğim gibi hatta daha zayıf oluyor aslında bende anlayamadım neden öyle dediğini .. alttan muayene ile baştan sonra alakası yok zaten konunun
1Ali drn5410 evet ne alaka alttan muayene mesela, çok şükür son günler hayırlısıyla gelsinde gerisi önemli değil artık🌸