Vefa___ bebekteyaparimkariyerde bebekteyaparimkariyerde evet var bende ondan wuphelendim ama iwte bakamadim, kan geldi sonra ozur dilerim ne kadar icine kadar kagiti saldiyaam ne kan ne birshey goremedim.. doktor yine tedirgin oldugu icin bana igne yaptir dedi.. kendisi soyledi eger icinde wuphe varsa gel ama bence gerek yok dedi
Merve71 Vefa___ canım hani korkutmak istemem ama ben 37+4 um geçen de bende kan geldi az birsey doktorum a sordum acilma olduğu için gelebilir dedi 😑 yine de bi muane ye git
Vefa___ Merve71 insaAllah gidicem sadece ustunden 1-2 gun gecsin isdiyorum, cunki ben 1 hafta once yine muayine zamanimdi diye gitmiwdim bebek cok saglikliydi.. o yuzden korkuyorum yine ultrasona girmeye, hani diyorlar ya cogu zarar verir bebege diye..
dide86 Vefa___ benimde tam o hafta kanamam olmuştu progestan ve prolaton depot yazdı dr 30 dayım kanamam olmadı bi daha ama progestan hala kulanıyorum ltfn dr git ki benim kanama alanım bile yoktu yorulmuşsun dedi dr
Vefa___ dide86 aa aynen banada onu yazdi iwte... yo simdi qayet iyiyim zaten hicbiwey gelmedi biranlik birsey geldi oda diyorum 2 damla bisheydi... banada aynen oyle dedi kendini cok yormuwsun anlik birwey olmuw dedi... cok tesekkurler dikkatiniz icin💋💋
Enstantane Vefa___ canım onbirinci haftamdayım aynı şekilde bende aynısını yaşadım iki üç gün evvel çok korktum hemen doktora gittim bi sıkıntı Yok dedi doktor bit kereye mahsussa sıkıntı Yok yerleşme kanaması olabilir o dedi devam ederse o zaman gel dedi ama çok şükür bi daha hiç olmadı herhangi bir düşük önleyici de kullanmadım sıkma canını bişey değildir allahın izniyle