Ozderr evet dogru tabiki normal degil, doktorum ama kendini cok yordugun icin ani birsey olmus dedi.. en onemlisi kan tuvalet kagidina cok az sekilde deydi ve sonra ne kadar baktiysam olmadi.. hakiketen bisey anlamadim. Birde hani diyorlar ya 1-3 ayinda tehlike olur bende o ilk 3 ay baya iyi gecti, daha rahatlamam aksine boyle bisey olmasi cok korkutuyo ((