_Nazendeem tsh in 2,50 un altina düşmesini beklemisti doktorum tedaviye baslayabilmek için. Size de belki yüksek diyebilir. Tabi en iyisini doktorunuz bilir. Amh için de 1in altında olmadığı sürece sıkıntı olmaz diye biliyorum. Benim tüp bebek için gittiğimde 2,5 çıkmıştı, ideal demişti doktorum