Suliss76 bnde 28 eylülde suni sancı ile normal doğum yaptım Eylül Mihra aramıza katıldı elhamdulillah 3.doğumumda ve en kolay doğumdu çok şükür rabbıme senınde yavruna kavuşmuş olman daha da mutlu ettı benı sağlıkla büyüsün yavrularımız bnm ilk bır hafta 10 gun olana kadar yanımda annem kayınvalidem kaldılar sonra herkes evıne gıttı ve başbaşa kaldık bakalm bugun 16 günlük olduk bıle cok sukur 🥰