Suliss76 bnde tam 40 haftalık oldum 00:00 dan sonra şu anda yatış verdıler yatıyorum sımdı 2 cm açıklık var sabaha belli olacak canım sımdılık nişanım gelmeye devam edıyor beklıyorum bakalm inşallah su gıbı doğumlarımız olur sen evdemısın bı gıtseydın keske nişanın gelmıs riske atmasaydın