Betulceeblog babygirl02 Farklı diye biliyorum bana da ilk onu vermişlerdi değiştirdim mavi kutu olanı istedi doktor ama araştır belki de aynıdır yanlış yönlendirmeyeyim
babygirl02 Betulceeblog bittiği zaman diğerinden alırım artık bundan da fayda görür müyüm bilemiyorum ki üzüldüm ama ya
Betulceeblog babygirl02 Ben baktım da aynıymış hemen hemen galiba biri toz şeklindeymiş sadece. Sen nasıl kullanman gerektiğini iyi araştır saati saatine kullan eminim ki sonuç alacaksın 😊
babygirl02 Betulceeblog ilacın arkasinda 12 saatte bir alın yazıyor 12 saatte bir alırım artık benimki kapsül şeklinde canjm faydasını görürüm inşallah ya
Betulceeblog babygirl02 Evet bende öyle kullanıyorum 12 saat arayla mesela sabah 10 da akşam 10 da şeklinde alarm kuruyorum sende öyle yap ki unutma düzenli olsun
Melike_66 babygirl02 bende de polikistik var 4-5 kutu bitirdim olumlu sonuç aldım inşallah size de yararı olur
Byzz61 Melike_66 ilaç ne işe yarıyor adeti falan mı düzenliyor ? Bence pcos hastasıyım da adetlerim çok düzensiz bazen 2 ay bile olmadığım olabiliyor ne işe yaradığını merak ettim
babygirl02 Melike_66 inşallah bende olumlu sonuç alırım Eczaneciye İnofolic Combi sipariş etmiştim ama onlar inofolic getirtmişler pembe olandan inşallah aynıdır bu ay bunu kullanicam mecbur
Byzz61 babygirl02 Gamze hanım bu ilaç adet olmak için mi kullanıyor yoksa yumurtlama için mi ? Adet ile mi içilecek nasıl oluyor?
babygirl02 Byzz61 bende ilk defa kullanıyorum yorumlari okudum ama adeti düzene sokuyormus pcoslar için yani ama ben adetlerim düzenlidir hiç bir sıkıntım yok pcos hastasıyım o yüzden kullanmak istedim canım