Betulceeblog babygirl02 Aslında değilim sadece o doktorum öyle olduğumu söyledi ama o da yumurtlayan polikistiksin dedi onun dışında bir kaç doktora daha gittim hepsi de öyle bir durumun yok dedi adetlerim de düzenlidir o doktor niye öyle dedi anlamadım ama kullan bunu 2-3 ay dedi ilk ayda kaldım gebe
babygirl02 Betulceeblog benim adetlerim de düzenlidir tam günümde olurum ama pcos var işte inşallah etkisini görürüm 🤲🏻🌸
myangelson babygirl02 inofolic şase kullandım ben 1 buçuk ay falan kullandım hamile kalmıştım onun da faydası olabilir
Sophisticated Ben hem inofolic kullandım hem hayır tohumu takviyesi. Hamilelik sağlamıştı. Özellikle prolaktin yüksek çıkıyosa hayıt tohumu çok fayda veriyo. İnositol yumurta kalitesini sağlıyo ama yine hormonların düzenlenmeye ihtiyacı oluyor gebelik için.
babygirl02 Betulceeblog canım ben eczaneden mavi kutu olanı sipariş ettirmiştim ama pembe olanı gelmiş aynı mi fark eder mi
Betulceeblog babygirl02 Farklı diye biliyorum bana da ilk onu vermişlerdi değiştirdim mavi kutu olanı istedi doktor ama araştır belki de aynıdır yanlış yönlendirmeyeyim
eylulus eylulus ama uzun zamandir dogum kontrol hapi kullaniyordum biraktim hic denemedik biraktigimla birlikte bu takviyeye baslamistim bir faydasi oldu mu olmadi mi bilmiyorum ilk denemede hamileligimi ogrendim
eylulus eylulus ben de pcosluyum ama pcosa cok etmen var kilo, yasanti, uyku vsvs ben kilolu degildim hic ama dogum kontrol hapi kullandim uzun sure birakip kendim adet oluyor muyum yoksa olmuyor muyum diye bakmadim