peloo Aygn olur o arada bi kayboluo arada bi gösterio kendini özellikle sağa sola dönerken çok zorluo bazen ama ben üstüne gidiorum bol bol yürüorum her seferinde doktoruma soruorum yinede bi sıkıntı olmaz dio
Busra_bugraaa Aygn doğrudur canım biliyorum aynısı bende de oluyor bugün misafirim vardı fazla ayakta kaldım diye İnan şuan ayagıyA kalkıp yürüyemiyorum uzanıyorum agrıdan duramıyorum
Chan Aygn Doktora söylersen kalsiyum ile magnezyum başlatır. Maalesef bunun dışında yapılacak başka bir şey yokmuş. Eğer katlanılamayacak duruma gelirsen minoset alabilirsin dedi bana. Ağrılar çocuk ve sen ağırlaştıkça biraz artabilir haberin olsun.
Gzmocl Aygn tatlım benimde 7.ay bitince oyle olmaya baslamisti pelvis kemiklerin aciliyor olmali ben bel ve kasik agrisindan ölüyordum
Sevdagkm93 Lucky hayir canim gecmedi tam tersi dahada fazlalasti cunku bebekte buyudu baskida artti Allhim yavrularimiza saglik versinde gecer ins agrilar az kaldi yaocak bisey yok
Lucky Sevdagkm93 valla benim 26 da başladı 30 oldum en azından bir ara geçer die umutlanıyordum ama yapacak birşey yok 😞 yatıp kalkmak ancak bu kadar acı verebilir 😞